Shugo Chara
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuw hier

2 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Nieuw hier Empty Nieuw hier

Bericht van Lina zo mei 03, 2009 1:02 pm

Lina liep wat verveeld rond door de straten, en ze kijkt wat om haar heen. Aya bleef verstopt zitten,
en ze gniffelde heel even. "Lina wij gaan veel lol hebben nietwaar?" Zei Aya grinnikend terwijl ze even
om haar heen kijkt. "Ja dat is waar Aya, maar verstop je voorlopig nog even." Zei Lina vrolijk tegen
haar, en inderdaad Aya verstopte zich heel goed. Zo goed zelfs dat ze niet op te merken was, en dus
liep ze gewoon kalmpjes verder. Het verbaasde haar niet dat er nu op dit uur veel mensen rondliepen,
en ze gaat dan naar een winkeltje met muziekinstrumenten. Even bekijkt ze ernaar, en ze dacht dan
heel even na.

Rustig stapt ze naar binnen, en terwijl kijkt ze wat om haar heen. Ze had altijd al eens lessen gehad
om met een gitaar te spelen, en dus kocht ze haar een gitaar met de erfenis die ze van haar echte
ouders gekregen had. Het was een zwarte gitaar, en ze liep er dan mee de winkel uit. Tevreden kijkt
ze wat om haar heen, en ze stapt gewoon kalmpjes weer verder. Met zachte lange passen liep ze naar
het pleintje dat in de buurt was, en daar ging ze op haar gemak zitten. Ze haalde de gitaar eruit, en ze
begon erop te spelen. Terwijl begon ze ook te zingen, en mensen hadden al eens gezegd dat ze de stem
van een nachtegaal had. Niet dat het haar echt kon schelen wat mensen van haar dachten, maargoed
soms waren complimentjes wel eens leuk.
Lina
Lina

Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 03-05-09

Character sheet
leeftijd: 18
partner: Nog niemand
krachten: Wolfkrachten, waardoor ze heel snel en behendig word. Ze bezit ook ijskrachten en in haar hart is er een ijswolf die er woont

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw hier Empty Re: Nieuw hier

Bericht van Amu zo mei 03, 2009 2:43 pm

Amu kwam als Amulet Heart aanrennen....
ze zat achter een X Egg aan en viel het aan.
daarna maakte ze het ei goed en vloog het ei weer terug naar z'n eigenaar.
ze zuchte diep "gelukkig is die weer goed...." ze veranderde weer in Amu....
Ran keek haar aan "dat was geweldig goed...." zei ze grinnikend.
Miki was aan het tekenen en was klaar "kijk dit ben jij als Amulet Heart..." zei ze grinnikend.
Su keek naar de tekening "wat mooi!!!".
Amu glimlachte en hijgte ze ging op een bankje zitten en had het meisje nog niet gezien....
Amu
Amu

Aantal berichten : 149
Registratiedatum : 01-05-09

Character sheet
leeftijd: 16 jaar
partner: geen....
krachten: ze kan van karakter veranderen en ze heeft de Humpty Lock er word gezegt dat er ook een Humpty Key is die de Humpty Lock kan openen maar ze weet niet wie die heeft en ze weet ook niet wat er gebeurd en ze kan nu heel goed sporten, tekenen, ontwerpen, koken, schoonmaken enz. omdat ze 3 Guardians heeft

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw hier Empty Re: Nieuw hier

Bericht van Lina zo mei 03, 2009 2:49 pm

Lina zong tijdens het spelen een heel mooi lied, eerder een lied die ze ooit zelf geschreven had.
Aya had andere gaurdians gevoeld, maar zij bleef gewoon rustig zitten bij Lina. Alsof het haar
niet eens kon schelen, en ze kwispelde vrolijk bij het horen van Lina's lied. Hoewel ze dat al
vaker had gehoord, en toch vond ze het een heel mooi liedje. In de verte zag Aya een meisje
en 3 gaurdian chara's zitten, en ze tikte tegen Lina's schouder. "Kijk andere zoals mij." Zei Aya
dan tegen haar, en Lina keek heel even in de richting. Ze stopte met zingen, en ze deed haar
gitaar gewoon weer weg.

"Aya we gaan naar huis." Zei Lina dan tegen haar, en even kijkt ze in de richting van het meisje.
Haar ogen glinsterden met de zon, en ze stapt dan gewoon kalmpjes verder. Haar gitaar droeg
ze op haar rug, en ze glimlacht even naar de kwispelende Aya. Toevallig moest ze voorbij het
meisje lopen, en dat deed ze dan ook. Vanuit haar ooghoeken keek ze even naar de Gaurdian Chara's,
maar dan liep ze gewoon weer verder. Aya stak haar tong naar die 3 uit, en ze ging mee met Lina.
Ze was niet zo sociaal aangelegd, en dus liep ze gewoon maar een richting in.
Lina
Lina

Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 03-05-09

Character sheet
leeftijd: 18
partner: Nog niemand
krachten: Wolfkrachten, waardoor ze heel snel en behendig word. Ze bezit ook ijskrachten en in haar hart is er een ijswolf die er woont

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw hier Empty Re: Nieuw hier

Bericht van Amu zo mei 03, 2009 2:52 pm

Amu keek het meisje aan en toen haar Guardian Chara haar tong uit stak dacht ze waar slaat dat nou weer op.....
Amu zuchte diep en lette niet op het meisje....
Su keek naar Aya en keek haar arrogant aan en keek weg.
Miki tekende ongestoord verder en lette op niemand.
Ran stak haar tong terug uit naar haar "huh wie denkt ze wel niet wie ze is....".
Amu keek naar Ran en grinnikte....
Amu
Amu

Aantal berichten : 149
Registratiedatum : 01-05-09

Character sheet
leeftijd: 16 jaar
partner: geen....
krachten: ze kan van karakter veranderen en ze heeft de Humpty Lock er word gezegt dat er ook een Humpty Key is die de Humpty Lock kan openen maar ze weet niet wie die heeft en ze weet ook niet wat er gebeurd en ze kan nu heel goed sporten, tekenen, ontwerpen, koken, schoonmaken enz. omdat ze 3 Guardians heeft

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw hier Empty Re: Nieuw hier

Bericht van Lina zo mei 03, 2009 3:00 pm

Lina rolde even met haar ogen, als ze gemerkt had dat Aya haar tong uitstak. "AYA!!" Zei Lina
boos tegen haar, en Aya kijkt haar onschuldig aan. "Ik wilde enkel lol hebben." Zei Aya dan
erg onschuldig, want ze wilde niet dat Lina boos werd op haar. "Ga maar je verontschuldigingen
aanbieden!" Zei Lina dan tegen haar, en ze blijft rustig een eindje verder staan. Met tegenzin
ging Aya naar dat meisje, en haar drie chara's terwijl ze even omkeek naar Lina. "Ssssssorry ik
wilde enkel lol hebben." Zei Aya dan met hangende oortjes, en ze keek dan even naar de Chara's
+ ook naar het meisje.

Lina bleef gewoon rustig staan, en ze wachtte gewoon kalm op Aya. Ookal wist ze dat haar Chara
wilde spelen, toch vond ze het niet beleefd om zomaar haar tong naar iedereen uit te steken. Aya
kijkt wat in de richting van Lina, en dan weer naar het meisje met haar Chara's. Wachtend op een
antwoord bleef Aya gewoon staan/hangen, en ze kijkt weer even naar Lina.
Lina
Lina

Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 03-05-09

Character sheet
leeftijd: 18
partner: Nog niemand
krachten: Wolfkrachten, waardoor ze heel snel en behendig word. Ze bezit ook ijskrachten en in haar hart is er een ijswolf die er woont

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw hier Empty Re: Nieuw hier

Bericht van Amu zo mei 03, 2009 3:02 pm

Miki was klaar met de tekening "zo...." ze keek op naar Aya en begon meteen weer met tekenen....
Su keek om naar haar "geeft niet...." zei ze opeens heel blij.
Ran vloog naar der toe "hoe heet jij...??? ik ben Ran...".
Amu glimlachte en keek even naar het meisje ze dacht die heeft dus ook een Guardian Chara....
Amu
Amu

Aantal berichten : 149
Registratiedatum : 01-05-09

Character sheet
leeftijd: 16 jaar
partner: geen....
krachten: ze kan van karakter veranderen en ze heeft de Humpty Lock er word gezegt dat er ook een Humpty Key is die de Humpty Lock kan openen maar ze weet niet wie die heeft en ze weet ook niet wat er gebeurd en ze kan nu heel goed sporten, tekenen, ontwerpen, koken, schoonmaken enz. omdat ze 3 Guardians heeft

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw hier Empty Re: Nieuw hier

Bericht van Lina zo mei 03, 2009 3:10 pm

Lina blijft gewoon kalm staan, en ze kijkt wat om haar heen. Aya merkt dat die met dat blauw
begint te tekenen, en dat verbaasde haar wel heel even. "Ik ben Aya en jullie?" Vroeg Aya dan
wat vrolijker, en ze kijkt weer even naar Lina. Haar staartje kwispelde heen en weer, en na een
tijdje besluit Lina maar om naar Aya en het groepje te gaan. Rustig legt ze haar gitaar weer over
haar schouder, en met kalme passen stapt ze naar hen toe. "Hallo." Zei Lina als begroeting tegen
het meisje, en ze tikte even op de wang van Aya.

Aya gniffelde even terwijl Lina dat deed, en ze kijkt dan naar haar. "Dit is Lina." Zei Aya dan terwijl
Lina zelf haar naam wou zeggen, maar toch werd ze er niet kwaad om. Sterker nog zo moest zij
niet veel moeite doen om te praten, en ookal praat ze soms zelf ook wel. Alleen duurt het een tijdje
voordat ze haar mond opent om wat te zeggen, en dat is ze nu aan het afleren om zelf het initiätief
te kunnen nemen voor te praten.
Lina
Lina

Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 03-05-09

Character sheet
leeftijd: 18
partner: Nog niemand
krachten: Wolfkrachten, waardoor ze heel snel en behendig word. Ze bezit ook ijskrachten en in haar hart is er een ijswolf die er woont

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw hier Empty Re: Nieuw hier

Bericht van Amu zo mei 03, 2009 3:31 pm

Miki keek op en begon weer verder te tekenen...
Su keek verbaasd naar Miki "volgens mij is ze jullie aan het tekenen..." ze grinnikte "ik ben trouwens Su....".
Miki keek op "ik ben Miki..." zei ze glimlachend en tekende weer verder.
Ran keek naar Lina en Aya "mijn naam weten jullie al...." ze grinnikte.
Amu keek naar Aya en Lina en glimlachte "ik ben Amu en dat zijn dus mijn 3 Guardian Chara's.....".
ze keek toen naar Aya "is dat jou Wouldbe-self???".
Amu
Amu

Aantal berichten : 149
Registratiedatum : 01-05-09

Character sheet
leeftijd: 16 jaar
partner: geen....
krachten: ze kan van karakter veranderen en ze heeft de Humpty Lock er word gezegt dat er ook een Humpty Key is die de Humpty Lock kan openen maar ze weet niet wie die heeft en ze weet ook niet wat er gebeurd en ze kan nu heel goed sporten, tekenen, ontwerpen, koken, schoonmaken enz. omdat ze 3 Guardians heeft

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw hier Empty Re: Nieuw hier

Bericht van Lina zo mei 03, 2009 3:36 pm

Aya glimlachte vrolijk terwijl ze even naar Miki gaat om te kijken, en haar oogjes werden
wat groter van de mooie tekening. "Waauw dat is mooi." Zei Aya kwispelend tegen Miki,
en ze kijkt dan naar Lina. Lina glimlachte heel even naar Aya, en dan richt ze haar aandacht
weer op het meisje dat zich voorstelde als Amu. "Aangenaam Amu, en ja zij is mijn would
be self." Zei Lina dan vriendelijker, en ze kijkt even naar Aya die zich leek te amusseren. Ze
was blij dat Aya veel lol kon hebben, en dus glimlachte ze naar haar als ze keek.
Lina
Lina

Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 03-05-09

Character sheet
leeftijd: 18
partner: Nog niemand
krachten: Wolfkrachten, waardoor ze heel snel en behendig word. Ze bezit ook ijskrachten en in haar hart is er een ijswolf die er woont

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw hier Empty Re: Nieuw hier

Bericht van Amu zo mei 03, 2009 3:38 pm

Amu keek naar Aya en glimlachte "ik heb er blijkbaar 3 zoals je ziet....".
Miki keek om naar Aya "bedankt!!!" zei ze vrolijk en begon aan een nieuwe tekening.
Ran keek naar Su "zij wil alleen maar tekenen...." zei ze grinnikend.
Su grinnikte ook en keek naar Amu "gaan we wat doen...???".
Amu keek naar Su "eum.... wat wil je doen...???" zei ze glimlachend.
Amu
Amu

Aantal berichten : 149
Registratiedatum : 01-05-09

Character sheet
leeftijd: 16 jaar
partner: geen....
krachten: ze kan van karakter veranderen en ze heeft de Humpty Lock er word gezegt dat er ook een Humpty Key is die de Humpty Lock kan openen maar ze weet niet wie die heeft en ze weet ook niet wat er gebeurd en ze kan nu heel goed sporten, tekenen, ontwerpen, koken, schoonmaken enz. omdat ze 3 Guardians heeft

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw hier Empty Re: Nieuw hier

Bericht van Lina zo mei 03, 2009 3:43 pm

Aya kwispelde even heel vrolijk, en ze kijkt dan even op bij iets. Lina merkte dat er iets was aan
Aya, en ze kijkt dan ook even om haar heen. Zijzelf zag niet echt iets, maar Aya rook wel wat,
en daar was Lina zich dan al niet van bewust. Want Aya kon nogal veel eten, en dan als ze teveel
had gegeten werd ze steeds misselijk wat vaak wel grappig was. Lina blijft gewoon rustig staan,
en ze kijkt naar Su met een kleine glimlach. "Lina zing nog een liedje." Zei Aya erg speels, en ze
kijkt dan ook met lieve puppy-oogjes. Lina schudde even met haar hoofd, en ze kijkt haar aan.
"Aya straks nu heb ik heel even geen zin, trouwens thuis hoor je elke dag liedjes van me." Zei
Lina dan terwijl ze Aya op het hoofdje wreef.
Lina
Lina

Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 03-05-09

Character sheet
leeftijd: 18
partner: Nog niemand
krachten: Wolfkrachten, waardoor ze heel snel en behendig word. Ze bezit ook ijskrachten en in haar hart is er een ijswolf die er woont

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw hier Empty Re: Nieuw hier

Bericht van Amu zo mei 03, 2009 3:47 pm

Amu keek van Lina naar Aya...
"als je maar goed voor Aya blijft zorgen en houden.... anders verdwijnte ze...." ze zuchte diep.
Su keek naar Lina en glimlachte toen ging ze op Amu's schouder zitten....
Miki tekende verder en was tevreden "kijk amu...." ze liet de tekening zien.
Amu keek er naar "wat mooi!!! je bent echt een natuurtalent.
Ran keek naar de tekening en grinnikte blij ze keek even naar Aya en glimlachte.
Amu
Amu

Aantal berichten : 149
Registratiedatum : 01-05-09

Character sheet
leeftijd: 16 jaar
partner: geen....
krachten: ze kan van karakter veranderen en ze heeft de Humpty Lock er word gezegt dat er ook een Humpty Key is die de Humpty Lock kan openen maar ze weet niet wie die heeft en ze weet ook niet wat er gebeurd en ze kan nu heel goed sporten, tekenen, ontwerpen, koken, schoonmaken enz. omdat ze 3 Guardians heeft

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw hier Empty Re: Nieuw hier

Bericht van Lina zo mei 03, 2009 3:51 pm

Lina knikte kort naar Amu, en ze was er zich wel bewust van. Ze had Aya namelijk al van haar
elf jaar, en ze kan nu al niet zonder haar geliefde Aya. "Geen nood ik pas heel goed op haar."
Zei Lina dan met een glimlach tegen Amu, en ondertussen zat Aya ook op de schouder van Lina.
Ze geeuwde heel even, en ze kijkt de anderen even rustig aan. Dan legt ze haar hoofdje neer,
en ze sluit haar ogen heel even. "Ga je mee iets eten en drinken?" Vroeg Lina dan aan Amu, en
ze merkte dat Aya inslaap was gevallen. Dat deed haar even glimlachen, en ze kijkt dan naar
de 3 andere Chara's.
Lina
Lina

Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 03-05-09

Character sheet
leeftijd: 18
partner: Nog niemand
krachten: Wolfkrachten, waardoor ze heel snel en behendig word. Ze bezit ook ijskrachten en in haar hart is er een ijswolf die er woont

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw hier Empty Re: Nieuw hier

Bericht van Amu zo mei 03, 2009 3:58 pm

Amu keek naar Lina "oke lijkt me leuk...." ze keek naar haar Guardians "gaan jullie ook mee...???" ze glimlachte.
Ran sprong snel op Amu's hoofd "ik wil een cola!!!!" schreeuwde ze....
Su keek op "mag ik chocomel...???" ze keek Amu lief aan....
Miki stook haar spulletjes weg en ging op Amu's andere schouder zitten "ik wil een sinas....".
Amu keek ze aan en grinnikte "dat zien we wel...." zei ze grinnikend.
Amu
Amu

Aantal berichten : 149
Registratiedatum : 01-05-09

Character sheet
leeftijd: 16 jaar
partner: geen....
krachten: ze kan van karakter veranderen en ze heeft de Humpty Lock er word gezegt dat er ook een Humpty Key is die de Humpty Lock kan openen maar ze weet niet wie die heeft en ze weet ook niet wat er gebeurd en ze kan nu heel goed sporten, tekenen, ontwerpen, koken, schoonmaken enz. omdat ze 3 Guardians heeft

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw hier Empty Re: Nieuw hier

Bericht van Lina zo mei 03, 2009 4:08 pm

Lina glimlachte vriendelijk naar hen, en ze liet Aya op haar schouder slapen. "Leuk dan hoef
ik niet alleen gaan eten." Zei Lina met een glimlach tegen Amu, en ze kijkt dan even in het
rond. Ze moest wel lachen om de drie Chara's, en ze kijkt hen alle drie rustig aan. "Ze hebben
wel veel energie hé." Zei ze dan rustig, waarna ze dan al in een richting ging lopen. Aya lag
lekker te slapen, en haar maagje begon te grommen. Waardoor ze dan plots half wakker werd,
maar algauw viel ze weer inslaap op de schouder van Lina.
Lina
Lina

Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 03-05-09

Character sheet
leeftijd: 18
partner: Nog niemand
krachten: Wolfkrachten, waardoor ze heel snel en behendig word. Ze bezit ook ijskrachten en in haar hart is er een ijswolf die er woont

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw hier Empty Re: Nieuw hier

Bericht van Amu zo mei 03, 2009 4:11 pm

Amu stond op en rekte zich uit en liep met Lina mee....
"ja dat klopt omdat ik ook veel energie heb..." zei ze glimlachend.
Ran keek nieuwsgierig naar Aya en vloog naar der toe en porde haar en grinnikte.
Su keek naar Ran "ze ligt te slapen!!!".
Miki keek even op en geeuwde....
"maar ik wil spelen!!!" zei Ran tegen Su....
Su keek haar droog aan "maar ze ligt te slapen....".
Amu keek naar de 2 "rustig jullie allebei...." zei ze grinnikend.
Amu
Amu

Aantal berichten : 149
Registratiedatum : 01-05-09

Character sheet
leeftijd: 16 jaar
partner: geen....
krachten: ze kan van karakter veranderen en ze heeft de Humpty Lock er word gezegt dat er ook een Humpty Key is die de Humpty Lock kan openen maar ze weet niet wie die heeft en ze weet ook niet wat er gebeurd en ze kan nu heel goed sporten, tekenen, ontwerpen, koken, schoonmaken enz. omdat ze 3 Guardians heeft

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw hier Empty Re: Nieuw hier

Bericht van Lina zo mei 03, 2009 4:14 pm

Lina glimlachte heel even naar Ran, en ze kijkt dan even naar de winkeltjes die ze
voorbij liepen. Aya bleef gewoon lekker slapen, en ze merkte het gepor niet eens
op. Haar staartje kwispelde in haar slaap, en Lina voelde dat een beetje. "Niet op
Aya letten, ze was erg actief in de nacht." Zei Lina dan tegen hen, terwijl ze dan
een snackbar binnen stapte. Dan kijkt ze even naar Amu, en ze liep dan naar een
tafeltje bij het raam.
Lina
Lina

Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 03-05-09

Character sheet
leeftijd: 18
partner: Nog niemand
krachten: Wolfkrachten, waardoor ze heel snel en behendig word. Ze bezit ook ijskrachten en in haar hart is er een ijswolf die er woont

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw hier Empty Re: Nieuw hier

Bericht van Amu zo mei 03, 2009 4:20 pm

Amu ging ook aan het tafeltje zitten...
Miki sprong van haar schouder en geeuwde en ging op tafel zitten.
Ran keek naar Aya en grinnikte "dat komt zeker omdat ze een wolf is...???".
Su keek ook naar Aya "ik ben juist overdag actief...." zei ze grinnikend.
Amu keek naar Ran en glimlachte ze keek uit het raam....
Amu
Amu

Aantal berichten : 149
Registratiedatum : 01-05-09

Character sheet
leeftijd: 16 jaar
partner: geen....
krachten: ze kan van karakter veranderen en ze heeft de Humpty Lock er word gezegt dat er ook een Humpty Key is die de Humpty Lock kan openen maar ze weet niet wie die heeft en ze weet ook niet wat er gebeurd en ze kan nu heel goed sporten, tekenen, ontwerpen, koken, schoonmaken enz. omdat ze 3 Guardians heeft

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw hier Empty Re: Nieuw hier

Bericht van Lina zo mei 03, 2009 4:23 pm

"Ja, maar dat komt omdat wolven meer nachtdieren zijn." Zei Lina rustig tegen Ran,
en na een lange tijd werd Aya weer wakker. Ze kijkt nog wat halfslaperig om haar
heen, en dan naar Lina. "Waar zijn wij?" Vroeg ze zachtjes tegen Lina, en ze kijkt
even naar de anderen. "We gaan wat eten Aya." Zei Lina dan als antwoord op haar
vraag, en ze drukte een kusje op haar wang. Rustig wacht ze op de ober, en ze kijkt
zelf ook heel even naar buiten.
Lina
Lina

Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 03-05-09

Character sheet
leeftijd: 18
partner: Nog niemand
krachten: Wolfkrachten, waardoor ze heel snel en behendig word. Ze bezit ook ijskrachten en in haar hart is er een ijswolf die er woont

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw hier Empty Re: Nieuw hier

Bericht van Amu zo mei 03, 2009 4:26 pm

Amu zat dromerig naar buiten te kijken....
ze dacht Ikuto is op mij...??? hij gaf me een kus.....
ze zuchte diep en keek weer om zich heen.
Ran keek naar Lina "oke...." zei ze vriendelijk.
Miki keek naar Amu en deed haar spulletjes weg "is er iets...???".
Su keek toen ook naar Amu....
Amu schrok uit der gedacht "ooo niks ik was gewoon aan het denken over Iku....eum.... eu.... over niks....".
Amu
Amu

Aantal berichten : 149
Registratiedatum : 01-05-09

Character sheet
leeftijd: 16 jaar
partner: geen....
krachten: ze kan van karakter veranderen en ze heeft de Humpty Lock er word gezegt dat er ook een Humpty Key is die de Humpty Lock kan openen maar ze weet niet wie die heeft en ze weet ook niet wat er gebeurd en ze kan nu heel goed sporten, tekenen, ontwerpen, koken, schoonmaken enz. omdat ze 3 Guardians heeft

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw hier Empty Re: Nieuw hier

Bericht van Lina zo mei 03, 2009 4:33 pm

Aya wrijft wat in haar oogjes, en ze kijkt verbaasd naar de anderen. Lina zelf zat gewoon rustig
aan haar pleegfamilie te denken. Aya wist dat ze hen miste, maar veel kon ze niet echt doen.
"Lina? Kom op je vind hen wel." Zei Aya dan in Lina's oor, en ze kijkt haar kwispelend aan. "Dat
weet ik lieve Aya, maar ik hoop dat ik ze snel vind." Zei Lina terug tegen Aya, en ze merkte dat
de ober afkwam. Deze stond nu aan hun tafeltje, en Lina bestelde een broodje met kaas. Voor
drinken nam ze gewoon wat water, en ze kijkt dan heel even naar Amu. Plots kwam er iemand
anders naar Lina toe, en deze haar naam was Lisa. "Hitoru Lina, wat een aangename verrassing
om jou hier te zien." Zei Lisa vriendelijk tegen Lina, en ze kijkt dan ook even op.

"Aah Lisa dat is al een tijd geleden, van hoelang eigenlijk? Ohja van toen we nog klein waren."
Zei Lina dan even lachend, en ze knikte dan ook even kort. "Heb je je grote geliefde nog gezien?"
Vroeg Lisa aan haar, en Lina knikte kort van 'Nee'. Dan zwaait Lisa even en ze gaat weer verder
met haar vrienden praten. Het was al heel lang geleden dat Lina een bekende tegenkwam, en ze
had niet verwacht haar beste vriendin hier te zien. Dan kijkt ze gewoon rustig naar Amu, en ze
glimlacht even heel vriendelijk.
Lina
Lina

Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 03-05-09

Character sheet
leeftijd: 18
partner: Nog niemand
krachten: Wolfkrachten, waardoor ze heel snel en behendig word. Ze bezit ook ijskrachten en in haar hart is er een ijswolf die er woont

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw hier Empty Re: Nieuw hier

Bericht van Amu zo mei 03, 2009 4:37 pm

Amu had maar wat chocomel besteld en een broodje eiersalade....
Amu keek verbaasd naar Lisa en toen naar Lina en vroeg toen Lisa weg was "wie was dat...??? en je grote liefde???".
ze keek Lina nieuwsgierig aan....
Su keek even naar Aya en geeuwde.
Miki keek naar Lina en pakte haar tasje en begon weer te tekenen....
Ran keek naar Amu en toen naar Lina "ik wil wat doen...." zei ze zuchtend....
Amu
Amu

Aantal berichten : 149
Registratiedatum : 01-05-09

Character sheet
leeftijd: 16 jaar
partner: geen....
krachten: ze kan van karakter veranderen en ze heeft de Humpty Lock er word gezegt dat er ook een Humpty Key is die de Humpty Lock kan openen maar ze weet niet wie die heeft en ze weet ook niet wat er gebeurd en ze kan nu heel goed sporten, tekenen, ontwerpen, koken, schoonmaken enz. omdat ze 3 Guardians heeft

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw hier Empty Re: Nieuw hier

Bericht van Lina zo mei 03, 2009 4:41 pm

Lina kijkt Amu aan, en ze glimlacht heel even zachtjes. Als je goed keek had ze hele lichte rode
wangen, maar je zag het niet zo goed. "Zij is Lisa mijn beste vriendin, en mijn grote liefde was
een hele knappe jongen die ik op school had gezien, maar nog steeds weet ik niet hoe ik hem
het beste zou benaderen zonder mezelf voor schut te zetten." Zei Lina dan heel even, en ze
kijkt dan wat naar buiten. Even zuchtte ze diep, en ze dacht wat kort na. Aya sprong tegen Ran
op, en ze kwispelde vrolijk naar haar. "Jij mee spelen?" Vroeg Aya dan met lieve oogjes, en ze
kijkt dan heel even om naar Lina.
Lina
Lina

Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 03-05-09

Character sheet
leeftijd: 18
partner: Nog niemand
krachten: Wolfkrachten, waardoor ze heel snel en behendig word. Ze bezit ook ijskrachten en in haar hart is er een ijswolf die er woont

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw hier Empty Re: Nieuw hier

Bericht van Amu zo mei 03, 2009 4:44 pm

Ran keek met glinsterende oogjes naar haar "jaaaaaa!!!!!" riep ze...
Amu keek naar de 2 en grinnikte en keek toen naar Lina "ooo... waar is ie dan dan gaan we hem zoeken....".
ze keek haar aan en glimlachte....
Su keek naar de vrienden van Lina en vloog er heen "hoi...." zei ze droog.
Miki vloog mee en grinnikte en stopte haar tekenspullen weg....
Amu
Amu

Aantal berichten : 149
Registratiedatum : 01-05-09

Character sheet
leeftijd: 16 jaar
partner: geen....
krachten: ze kan van karakter veranderen en ze heeft de Humpty Lock er word gezegt dat er ook een Humpty Key is die de Humpty Lock kan openen maar ze weet niet wie die heeft en ze weet ook niet wat er gebeurd en ze kan nu heel goed sporten, tekenen, ontwerpen, koken, schoonmaken enz. omdat ze 3 Guardians heeft

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw hier Empty Re: Nieuw hier

Bericht van Lina zo mei 03, 2009 4:49 pm

Lina kijkt haar aan, en ze wilde nog wat zeggen. Om eerlijk te zijn wist ze die jongen zijn naam
niet eens, en ze kijkt dan naar Aya die Ran tikte. Aya tikte Ran en ze kijkt haar speels aan. "Jij
bent hem." Zei Aya speels tegen Ran, en ze vloog dan vlug heen en weer. Daarna kijkt ze naar
Miki en Su die nogal droog naar Lisa gaan, maar gelukkig kon Lisa en haar vrienden hen niet
zien. "Wel dat zal moeilijk gaan want ik weet niet waar hij rondhangt of wat zijn naam is." Zei
Lina dan terwijl ze naar de tafel keek, en om eerlijk te zijn schaamde ze zich een beetje.
Lina
Lina

Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 03-05-09

Character sheet
leeftijd: 18
partner: Nog niemand
krachten: Wolfkrachten, waardoor ze heel snel en behendig word. Ze bezit ook ijskrachten en in haar hart is er een ijswolf die er woont

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw hier Empty Re: Nieuw hier

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum